Chiptuning "Alfa Romeo Alfa classico 145/146 1.8 TS 16v (bj tot 1998)"
De boxermotoren hebben de strijd verloren tegen de emissie-eisen. Met de introductie van de 145 QV in 1995, met de 2.0 16v Twin Spark motor werd de nieuwe trend gezet. De nieuwe lijn 16 kleppers waren zogenaamde modulaire motoren. De layout betrof 4 of 5 cilinder motoren met 4 kleppen per cilinder met of zonder 2e bougie (Twin Spark) en met of zonder nokkenasverstelling. De nieuwe modulaire motor werd namelijk ook gebruikt voor diverse Fiat’s en Lancia’s. Alle Alfa Romeo 16v’s werden voorzien van een 2e bougie en nokkenasverstelling.
Resultaten
- Toerenbegrenzer van 7200 naar 7500 RPM
- Aangepaste timing nokkenasverstelling
- Type injectiesysteem: Bosch Motronic M2.10.4
- Type EPROM: PLCC32 27C512
- Inbouwhandleiding
- Plaats van de ECU
Kwaliteit
Squadra Tuning is een gerenommeerd en gerespecteerd chiptuningsbedrijf gespecialiseerd in het softwarematig tunen van auto’s uit de FCA groep. Door deze specialisatie zijn wij uitstekend op de hoogte van alle technische aspecten. Wij ontwikkelen de motormanagement software vanuit onze technische kennis, jaren lange ervaring en zijn realistisch over wat wel en niet mogelijk is qua koppel- en vermogenswinsten. Wij onderscheiden ons door kennis, kwaliteit en no-nonsense instelling. Ook onze persoonlijke aandacht voor de klant wordt zeer gewaardeerd.
Prijs en aanvraag
-
Squadrachip
€ 235 ,- -
Montage (u kunt de chip ook zelf monteren)
€ 35 ,-
Ervaringen
Er zijn nog geen ervaringen gedeeld voor de "Alfa Romeo Alfa classico 145/146 1.8 TS 16v (bj tot 1998)". Deel als eerste uw chiptuning ervaring voor de "Alfa Romeo Alfa classico ". Dit kan door een e-mail te sturen naar info@squadra-tuning.nl. Wij plaatsen vervolgens uw ervaring zo spoedig mogelijk op de website.