Resultaten

  • Lees bovenstaand artikel voor alle informatie en features
  • Standaard vermogen is in de praktijk hoger dan op papier
  • DNA: In "D" stand de tuning, in "N" stand standaard vermogen
  • Aangepaste intercooler koeling strategie
  • Sailing/coasting uitgeschakeld
  • Foutmelding U1008 actief gezet
  • Gebruik RON98 sterk aangeraden
  • Optioneel: Race mode
  • Optioneel: Remote start
  • Optioneel: SGW bridge
  • Optioneel: ZF8HP versnellings tuning

Kwaliteit

Squadra Tuning is een gerenommeerd en gerespecteerd chiptuningsbedrijf gespecialiseerd in het softwarematig tunen van auto’s uit de FCA groep. Door deze specialisatie zijn wij uitstekend op de hoogte van alle technische aspecten. Wij ontwikkelen de motormanagement software vanuit onze technische kennis, jaren lange ervaring en zijn realistisch over wat wel en niet mogelijk is qua koppel- en vermogenswinsten. Wij onderscheiden ons door kennis, kwaliteit en no-nonsense instelling. Ook onze persoonlijke aandacht voor de klant wordt zeer gewaardeerd.


Prijs en aanvraag

  • Squadra Chiptuning Giulia 2.0T Veloce
    € 520 ,-

Neem contact op

Ervaringen

Joost

Als Alfist had ik van 2018 tm 2022 al het genoegen een Giulia Veloce te mogen rijden. Daarmee kom je vrijwel niks tekort, maar dat komt vooral omdat je dan niet beter weet. Toen ik recent een proefrit maakte in een standaard Giulia (Sprint, 200 pk af fabriek) met Squadra chiptuning (van 200 naar 280 pk) viel mij op hoeveel alerter die motor reageerde op mijn input. Ik kocht vlak daarna een Giulia Veloce uit 2022 en die heb ik dan ook meteen voor aflevering laten voorzien van de befaamde Squadra chiptuning. Toegegeven, dat schrijven ze zelf ook, de vermogenswinst is niet opzienbarend, maar de motor voelt vooral veel levendiger. Mede hierdoor staat de DNA ook altijd in D. RON98 tanken is iets minder leuk voor je banksaldo (20 cent per liter erbij), maar op 20.000 km per jaar heb je het over 400 euro. Dat heb ik er met liefde voor over. Binnenkort nog eens terug voor de versnellingsbak tuning.