Resultaten

  • Ontwikkeld voor gebruik van RON95 brandstof (RON98 aanbevolen).
  • Toerenbegrenzer ongewijzigd op 6500.
  • Aanpassing stationair toerental.
  • Verschil in koppel- en vermogensafgifte in N- en D-stand
  • Aanpassing gaspedaalreactie in D-, N- en A-stand.
  • Individuele aanpassingen ten aanzien van maximum koppel en vermogen mogelijk.
  • Technisch artikel over T-Jet tuning
  • Chiptuning heeft geen invloed op energielabel en CO2 uitstoot
  • Type injectiesysteem: Bosch ME7.9.10.
  • Type EPROM: Flash EEPROM.

Kwaliteit

Squadra Tuning is een gerenommeerd en gerespecteerd chiptuningsbedrijf gespecialiseerd in het softwarematig tunen van auto’s uit de FCA groep. Door deze specialisatie zijn wij uitstekend op de hoogte van alle technische aspecten. Wij ontwikkelen de motormanagement software vanuit onze technische kennis, jaren lange ervaring en zijn realistisch over wat wel en niet mogelijk is qua koppel- en vermogenswinsten. Wij onderscheiden ons door kennis, kwaliteit en no-nonsense instelling. Ook onze persoonlijke aandacht voor de klant wordt zeer gewaardeerd.


Prijs en aanvraag

  • Squadra Chiptuning
    € 480 ,-

Neem contact op

Ervaringen

Henk Rusink

Stationair eigenschappen van de motor: Ik ervaar een klein verschil (3)
Oppakgedrag bij wegrijden: Ik ervaar een zeer groot verschil (5)
Oppakgedrag bij lagerer toeren: Ik ervaar een groot verschil (4)
Het doortrekken in hogere toeren: Ik ervaar een zeer groot verschil (5)
Het berandstofverbruik: Ik ervaar een verslechtering (1)*
Algehele beoordeling: Ik ervaar een groot verschil (4)

*Tja, brandstofverbruik. Ik ga ervan uit dat dit tijdelijk is, nu nog (teveel flink doortrekken, omdat het gewoon fun is!)