Resultaten

  • Toerenbegrenzer ongewijzigd
  • Motortemperatuur afhankelijke koppel beperking bij koude en te hete motor
  • Motorolie temperatuur afhankelijke koppel beperking bij te hete motor
  • Aangepaste gaspedaalreactie
  • Aangepast stationair toerental
  • Low gear koppel/vermogen niet aangepast
  • Type injectiesysteem: Bosch EDC17CP27
  • Type EPROM: Flash via Boot-mode

Kwaliteit

Squadra Tuning is een gerenommeerd en gerespecteerd chiptuningsbedrijf gespecialiseerd in het softwarematig tunen van auto’s uit de FCA groep. Door deze specialisatie zijn wij uitstekend op de hoogte van alle technische aspecten. Wij ontwikkelen de motormanagement software vanuit onze technische kennis, jaren lange ervaring en zijn realistisch over wat wel en niet mogelijk is qua koppel- en vermogenswinsten. Wij onderscheiden ons door kennis, kwaliteit en no-nonsense instelling. Ook onze persoonlijke aandacht voor de klant wordt zeer gewaardeerd.


Prijs en aanvraag

  • Squadra Chiptuning
    € 590 ,-

Neem contact op

Ervaringen

Ralf Braakman

Ik ben minimaal 2x per dag erg blij.
1x in de ochtend en 1x in de middag als ik de Jeep start. :-)

Koudstart loopt hij beduidend mooier. Hij pakt lekker pittig op en hangt inderdaad fraai aan het gaspedaal.

Met meer koppel loopt de motor nog luier wat ik fijn vindt in lage toeren en sneller opschakelen.

Enkel de respons in lage toeren duurt even langer. Maar dat komt door de trage bak icm iets grotere wielomtrek. Dat zal ik in nog gaan bijstellen mbt schakelmomenten.

Zoals je zei een groot verschil met een powerbox.

De cijfers:
Stationair eigenschappen vd motor: Ik ervaar een grote verbetering (4)
Oppakgedrag bij wegrijden: Ik ervaar een grote verbetering (4)
Oppakgedrag bij lage toeren: Ik ervaar geen verschil, veroorzaakt door de trage bak (2)
Doortrekken in hogere toeren: Ik ervaar een grote verbetering (4)
Brandstofverbruik: Ik ervaar geen verschil (2)
Algeheleberoodeling. Ik ervaar een grote verbetering (4)