Resultaten

  • Ongewijzigde toerenbegrenzer
  • Verbeterde koudloop eigenschappen
  • Cilinderuitschakeling uitgezet
  • Start/stop uitgezet
  • Koppeltoename in A-stand
  • Gaspedaalreactie in A,N,D en Race veel beter doseerbaar gemaakt
  • Gewijzigde uitlaatkleppen open/dicht strategie
  • Optioneel: ZF8HP versnellingsbak tuning
  • Tip: Performance Logger
  • Tip: Remote start
  • Tip: Lees het gehele artikel over de Euro 6B

Kwaliteit

Squadra Tuning is een gerenommeerd en gerespecteerd chiptuningsbedrijf gespecialiseerd in het softwarematig tunen van auto’s uit de FCA groep. Door deze specialisatie zijn wij uitstekend op de hoogte van alle technische aspecten. Wij ontwikkelen de motormanagement software vanuit onze technische kennis, jaren lange ervaring en zijn realistisch over wat wel en niet mogelijk is qua koppel- en vermogenswinsten. Wij onderscheiden ons door kennis, kwaliteit en no-nonsense instelling. Ook onze persoonlijke aandacht voor de klant wordt zeer gewaardeerd.


Prijs en aanvraag

  • Medio Chiptuning
    € 590 ,-
  • Massimo Chiptuning
    € 790 ,-

Neem contact op

Ervaringen

Rob uit Haarlem

Je gaf een formuliertje mee met wat vragen om de wijzigingen te beoordelen:
-Stationair eigenschappen van de motor: nog steeds rond de 900 toeren (?)
(bij het 's morgens starten, kunnen de buren nu wel rustig doorslapen, volgens mij).
Sowieso zijn de dichte uitlaatkleppen fijn tijdens het niet in R rijden.
-Oppakgedrag bij wegrijden: rustig, gehaast, vol gas ? in mijn geval meestal
rustig, als ik in de spiegel keek, blijkbaar "gehaast", maar je bak behandeling
is wel heel fijn, rustig rijdend met een veel beter toerental, waardoor de reactie
van het gaspedaal meteen voelbaar is.
Ook wanneer je van het gas af gaat, wordt er weer op de motor geremd, dat was
niet, volgens mij.
in Dynamic wegrijden met een redelijk ingetrapt gaspedaal gaat echt heel goed.
-Oppakgedrag bij lagere toeren: niet eerst dat vervelende terugschakelen,
maar meteen gaan !
-Doortrekken in de hogere toeren: een paar keer gedaan, in Dynamic, heerlijk
geluid, rillingen van de accelaratie.
Maar dat had ik natuurlijk ook tijdens het testrondje met jou achter het stuur.
-Het brandstofverbruik: doordat ik de afgelopen weken, alleen woon/werk-
verkeer, stadse kilometers reed, wat spelender dan anders, een wat hoger
brandstofverbruik. Eerder was dat ongeveer 1 op 7, nu 1 op 6.
Tijdens een rit op de snelweg met 110 - 140 km p/u kwam ik voorheen op 1 op 12,
wat dat nu zou zijn, weet ik nog niet.
=Algehele beoordeling:: 5 sterren!